At the root of digital inequality, secondary school teachers' relationship to digital technologies: withdrawal, appropriation or sharing?
Isabelle Danic, Thierry Lefort, Laurent Mell. At the root of digital inequality, secondary school teachers' relationship to digital technologies: withdrawal, appropriation or sharing?. Recherches en éducation, 2024, 55, ⟨10.4000/ree.12402⟩. ⟨hal-04550326⟩
Avec les mêmes mots-clefs
Glacier de la Girose, versant sensible
Dans haute vallée alpine de la Romanche, au nord du sauvage massif des Écrins, le glacier de la Girose est l’objet d’un projet d’aménagement d’un télé...
Notice
Pour une mutation écologique et sociale dans et par les arts ? Le projet culture...
L'objectif de cette communication est d'interroger les réalités et les effets des projets artistiques et culturels engagés dans la lutte contre la cri...
Notice
Changing Cycling Practices and Covid Cycle Lanes in Five French Cities...
Abstract To encourage a modal shift toward cycling during and after the 2020 lockdown the French national government introduced a €120 million budget ...
Notice - DOI